Медіахолдинг ТРК «Галичина» змінив власників: Дубневичі більше не хазяйва ЗМІ

Медіахолдинг ТРК «Галичина» змінив власників: Дубневичі більше не хазяйва ЗМІ

Родина одіозних політиків-бізнесменів Дубневичів продала медіахолдинг, в який входять львівська радіостанція «FM Галичина», інформаційне видання Galnet та освітня платформа Media House. Його новим власником став власник регіональної телекомпанії «Міст» Ігор Шумило.

Про це 14 грудня повідомило видання Galnet, яке входить до холдингу, інформує «НВ».

В медіахолдинг ТРК «Галичина» входять львівська радіостанція «FM Галичина», інформаційне видання Galnet та освітня платформа Media House. Новим власником став львівський медійник Ігор Шумило.

Ігор Шумило

 

Шумило запевнив, що редакційна політика після зміни власника не зміниться, і звільняти нікого не будуть. Він також додав, що найближчим часом у реєстр внесуть зміни та медійник стане одноосібним власником медіахолдингу. Вартість угоди не розголошується.

ТРК «Галичина» з 2011 року належала родині братів Дубневичів через компанію «Енергія Консалтинг», власниками якої є діти братів Дубневичів — Юрій Дубневич, Павло Дубневич та Роксолана Пиртко. У грудні 2021 року в компанії «Енергія Консалтинг» змінився засновник — ним стало ТзОВ «Телекомпанія Міст» Ігоря Шумила, яка внесла у статутний капітал 1,5 млн грн. Станом на 14 грудня серед власників «Енергії Консалтинг» у держреєстрі юридичних осіб все ще вказані Дубневичі.

Ярослав і Богдан Дубневичі

 

Телекомпанія «Міст» заснована у 1991 році спільно з канадською компанією доставки Meest Inc і була першою приватною телекомпанією у Львові та однією з перших в Україні. У 1998 році до засновників ТК «Міст» приєдналось ПАТ «Міжнародний медіацентр СТБ». Телеканал «Міст» припинив своє мовлення в кінці 90-х. З того моменту про діяльність ТРК «Міст» мало що відомо. Офіційно Ігор Шумило став одноосібним власником ТзОВ «Телекомпанія Міст» у 2016 році.

До кінця останніх міських виборів на базі «Міст» працював "5 Канал. Львів". Телеканал виступав з критикою на адресу міського голови Львова Андрія Садового. Телеканал припинив мовлення одразу ж після поразки Олега Синютки на місцевих виборах.

[{"ad_code":"","ad_pic":"assets\/uploads\/root\/images\/house1.jpg","date":"","active":"","thumb":"","ad_link":""}]
Теги
Схожi
Незабаром Україна буде здатна завдавати ударів по території росії: агресор в паніці
Україна
Незабаром Україна буде здатна завдавати ударів по території росії: агресор в паніці
На яку відстань ЗСУ зможуть завдавати ударів по росії? Що буде, коли Україна отримає далекобійні ракети?...
Окупантам не вдасться втримати ЗАЕС під своїм контролем – Подоляк
Україна
Окупантам не вдасться втримати ЗАЕС під своїм контролем – Подоляк
Радник голови ОПУ наголосив, що весь світ на відкритому рівні заявляє, що «Росатом» не має жодної юрисдикції над ЗАЕС, ця станція є виключно українською...
Очікується посилення російського угруповання в Україні за рахунок перекидання сил із Білорусі - Генштаб ЗСУ
Україна
Очікується посилення російського угруповання в Україні за рахунок перекидання сил із Білорусі - Генштаб ЗСУ
Білорусь продовжує надавати рф свою територію для нанесення ракетних та авіаударів по Україні. Це фактично робить республіку співучасницею військових злочинів рф...
Три найгірші сценарії блекауту в Україні: скільки часу та які області залишаться без струму
Україна
Три найгірші сценарії блекауту в Україні: скільки часу та які області залишаться без струму
Країна-агресор намагається масштабними обстрілами української енергетичної інфраструктури довести Україну до блекауту, який триватиме від 12 годин до 7 діб...
СБУ затримала зрадника, який збирав дані про «Азов» та ГУР для країни-агресора
Україна
СБУ затримала зрадника, який збирав дані про «Азов» та ГУР для країни-агресора
За співпрацю з рф чоловік хотів стати «головним поліцейським» столиці та Київської області...